Συνάντηση για τις εξελίξεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΔΕΣΦΑ είχαν σήμερα ο πρέσβης του Αζερμπαϊτζάν στην Ελλάδα, Ραχμάν Μουσταφάγεφ, και ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, Κωνσταντίνος Μίχαλος.
Ο Αζέρος πρέσβης εξέφρασε τον προβληματισμό του για τη συμφωνία με την αζέρικη Socar, με τον κ. Μίχαλο να διαβεβαιώνει ότι η ελληνική επιχειρηματική κοινότητα επιθυμεί τη διατήρηση των καλών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.
Σύμφωνα με τον κ. Μίχαλο εξάλλου, η ενδεχόμενη ακύρωση της συμφωνίας είναι βέβαιο ότι θα επιβαρύνει σημαντικά το θετικό επιχειρηματικό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί στην προώθηση των επιχειρηματικών δεσμών των δύο χωρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.