Εγκρίθηκε η αλλαγή στα play offs της Basket League. Πρώτη φάση με τις ομάδες 5-8, δεύτερη με τις νικήτριες και τις 3-4 και τελευταίοι μπαίνουν οι δύο πρώτοι της κανονικής περιόδου
Στο εξής, στην πρώτη φάση θα συμμετέχουν μόνο οι ομάδες που τερμάτισαν στις θέσεις 5-8 παίζοντας σειρές που κρίνονται στις δύο νίκες (5-8, 6-7). Οι νικητές θα αναμετρηθούν, σε σειρές που επίσης θα κριθούν στις δύο νίκες, με τις ομάδες που ήταν στις θέσεις 3 και 4 της κανονικής περιόδου.
Οι ομάδες που θα περάσουν παίζουν στα ημιτελικά των play offs, όπου προκρίνονται αυτομάτως ο πρώτος και ο δεύτερος της κανονικής περιόδου. Οι αναμετρήσεις της ημιτελικής και της τελικής φάσης των play offs (αγώνες για τις θέσεις 1-2 και 3-4) θα κριθούν στις τρεις νίκες, όπως ίσχυε και πέρσι.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/allagi-sta-play-offs-tis-Basket-League/3228086
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.