Ο «άρρωστος» Παναθηναϊκός και εντελώς συγκινημένος Θανάσης Γιαννακόπουλος... έντυσε τον Δημήτρη Διαμαντίδη με την καταπράσινη γραβάτα του, σε μια φοβερή σκηνή στο ΟΑΚΑ!
Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος βρέθηκε στο ΟΑΚΑ για να τιμήσει τον μεγάλο Δημήτρη Διαμαντίδη, φορώντας μια καταπράσινη γραβάτα.
Όταν, λοιπόν, σηκώθηκε για να βραβεύσει τον εμβληματικό αρχηγό του Εξάστερου, τότε την έβγαλε και την φόρεσε γύρω από τον λαιμό του 3D.
Μέσα σε πανδαιμόνιο από τον κόσμο, ο δακρυσμένος και άλλοτε ισχυρός άνδρας του συλλόγου προέβη σε μια κίνηση μέσα από την καρδιά του, δείγμα και του πόσο... άρρωστος είναι με το τριφύλλι.
Άλλωστε, δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που είχε την φοβερή ατάκα «όταν πεθάνω, θέλω να με θάψετε με τη σημαία του Παναθηναϊκού»!
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/fobero-o-th-giannakopoulos-edwse-tin-kataprasini-grabata-tou-ston-diamadidi/3202318
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.