Νέα εικόνα θα παρουσιάζουν τα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της Πυλαίας από τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στον επίσημο λογαριασμό της ομάδας στο facebook: “Ρεπό σήμερα για την ομάδα και ευκαιρία για τις τελευταίες πινελιές στα νέα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ στο “Παλατάκι”. Η ανακατασκευή έγινε από την χορηγό εταιρία ΑΝΑΔΟΜΩ, με βασικό μέλημα την λειτουργικότητα και την παροχή περισσότερων ανέσεων στους καλαθοσφαιριστές και πάντα σε ασπρόμαυρο χρώμα.”
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/heba-el/307703/307703
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.