Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ετοιμάζεται να επιστρέψει στο θεατρικό σανίδι αυτή τη σεζόν με νέα παράσταση, Ο αγαπημένος ηθοποιός και παρουσιαστής αυτή τη φορά θα ανεβάσει και θα σκηνοθετήσει το "ΔΕΙΠΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ" του Francis Veber στο θέατρο Κάππα όπου τα τελευταία χρόνια είναι το θεατρικό του σπίτι.
Εκτός από τον ίδιο στην παράσταση θα δούμε τον Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, τον Βασίλη Ρίσβα, και τον Τάκς Παπαματθαίου, ανώ μαζί τους θα είναι η Άννα Μενενάκου και η Ξανθή Γεωργίου
Όσο για την πρεμιέρα προγραμματίζεται για το πρώτο 10ήμερο του Οκτώβρη
Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες από τις πρόβες
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.