Ο 3ος κύκλος του ΤΑΜΑΜ είναι γεγονός,κι οι μηχανές δουλεύουν ήδη πυρετωδώς! Η σειρά του ΑΝΤ1 που καθήλωσε το κοινό και το οδήγησε να...απαιτήσει από το κανάλι έναν ακόμη κύκλο,έρχεται ξανά στις οθόνες μας και οι εξελίξεις της αναμένονται ραγδαίες αλλά και συγκινητικές!
Οι ηθοποιοί έχουν μπει ήδη στα πλατό για γυρίσματα,και θέλοντας να μοιραστούν κάτι με το κοινό τους ,''ανέβασαν'' φωτογραφία από τα πρώτα αυτά γυρίσματα.Η Λίλα Μπακλέση,λοιπόν,ή αλλιώς η Έλλη,''ανέβασε'' μια φωτογραφία στην οποία κρατά στα χέρια της,μαζί με την τηλεοπτική αδερφή της,τα σενάρια της 3ης σεζόν.
Δες τη φωτογραφία:

πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/photo.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.