Οι φίλαθλοι του Άρη είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδας στην ανοιχτή προπόνηση που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (7/9).
Από τις 19:00 μέχρι τις 19:30 ο κόσμος βρέθηκε στο “Nick Galis Hall” και χειροκρότησε τους παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη που συνεχίσουν την προετοιμασία τους για να παρουσιαστούν έτοιμοι όταν θα ξεκινήσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Το επόμενο ραντεβού για τις δύο πλευρές έχει δοθεί για την προσεχή Κυριακή (11/9, 19:00) και το σπουδαίο φιλικό κόντρα στην πρωταθλήτρια Ευρώπης, ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Δείτε φωτογραφίες από την ανοιχτή προπόνηση
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.