Παρ' όλη τη σοβαρή κρίση στο κανάλι, το Mega για δεύτερη εβδομάδα παρέμεινε η κορυφαία επιλογή των τηλεθεατών.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στο δυναμικό κοινό ηλικίας 15 - 44 ετών, το Μεγάλο Κανάλι βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης με μέσο όρο 14,3%. Ακολούθησε ο Alpha με 13,3%, ο ΑΝΤ1 με 12,3%, το Star με 11,7%, ο ΣΚΑΪ με 8,5%, το Epsilon με 3,9% και τα κανάλια της ΕΡΤ με 3,2% και 1,6%. πηγή: http://www.markos.tv/mega-ksana-stin-koryfi-tis-tiletheasis?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.