Το MEGA, μετά τον αποκλεισμό του από τη διαδικασία της δημοπρασίας των 4 αδειών, προβάλλει συνεχώς διάφορα σποτάκια που έχουν να κάνουν με την ιστορία του και την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών προς αυτό.
Ωστόσο,πέραν αυτών,εδώ και λίγες ώρες κυκλοφορεί ένα νέο-αρκετά ιδιαίτερο-σποτάκι με το οποίο ο σταθμός...ευχαριστεί το κοινό του!Τι συνέβη, όμως;Ποια η αφορμή;Πιο συγκεκριμένα,λοιπόν,την εβδομάδα 5 με 11/9 το Μεγάλο Κανάλι,παρά την αβέβαιη συνέχειά του αλλά και την απουσία από αυτό νέου προγράμματος,βρέθηκε πρώτο στα νεανικά κοινά με ποσοστό 14,3,αφήνοντας τον ΑΝΤ1 στο 13,5%.
Έτσι,σε ένδειξη...ευγνωμοσύνης δημιούργησε ένα σύντομο σποτάκι όπου τονίζει ότι το κανάλι ήρθε πρώτο στα νεανικά την εβδομάδα 5-11 Σεπτέμβρη, και γι' αυτό κι ευχαριστεί τον τηλεθεατή.
Δες το:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.