Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Τέλος τα δελτία ειδήσεων για το Mega


Τέλος εποχής για τα δελτία ειδήσεων στο Mega


Το τελευταίο δελτίο ειδήσεων ήταν αυτό που προβλήθηκε σήμερα στις δυο το μεσημέρι.

Μετά και τις τελευταίες επισχέσεις εργασίας που έγιναν σήμερα το μεσημέρι από τεχνικούς και δημοσιογράφους που παραμένουν απλήρωτοι εδώ και τέσσερις μήνες, οι εργαζόμενοι στο κανάλι είναι ελάχιστοι.

Ο Μανώλης Καψής ως διευθυντής ειδήσεων στην σημερινή σύσκεψη τόνισε πως μετά τις επισχέσεις των δημοσιογράφων είναι αδύνατον να υπάρχει ενημερωτικό πρόγραμμα στο κανάλι και επιβεβαίωσε ότι από αύριο δεν θα υπάρχει δελτίο ειδήσεων.

gossip-tv.gr


πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/mega_22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.