Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Mακ. Λαζαρίδης: Στην κυβέρνηση της ΝΔ δεν θα έχουμε υπουργό - καναλάρχη

H?`- ????? ???Q?????B???? É`? ??????????`???(EUROKINISSI/É?Ï???Q??)
«Μόνον ανελεύθερα καθεστώτα χειραγώγησης και ελέγχου της ενημέρωσης αποφασίζουν και διατάζουν πόσοι ακριβώς θα είναι οι τηλεοπτικοί σταθμοί σε μια χώρα, ενώ η τεχνολογία δεν βάζει κανέναν τέτοιο περιορισμό» τονίζει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ημερησία», ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Μακάριος Λαζαρίδης. 

O κ. Λαζαρίδης κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ πως «προσπαθεί να χτίσει ένα “γκρίζο” καθεστώς έχοντας διπλό στρατηγικό στόχο, το ολιγοπώλιο καναλιών και το μονοπώλιο στην ενημέρωση των πολιτών».
Σύμφωνα με τον κ. Λαζαρίδη ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες εξαρτάται από την απόφαση που θα εκδώσει σύντομα το ΣτΕ, ως προς τη συνταγματικότητα του "νόμου Παππά". «Είναι αυτονόητο πως, εάν το ΣτΕ κρίνει το νόμο αντισυνταγματικό, τότε ο διαγωνισμός θα καταπέσει και θα χρειαστεί άλλη διαδικασία, με ευθύνη του ΕΣΡ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.