Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Η Μενεγάκη θα δινει lead in στον Παπαδάκη...


Ο τίτλος μπορεί να είναι κάπως παραπλανητικός,αλλά είναι αληθής.Πράγματι,από τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου η Ελένη Μενεγάκη θα δίνει πάσα στο "Καλημέρα Ελλάδα" του Γιώργου Παπαδάκη στον Ant1.

Πώς όμως θα γίνει αυτό;
Συγκεκριμένα το κανάλι του Αμαρουσίου έχει προγραμματίσει κάθε πρωί στις 6 την κωμική σειρά "Πάτερ ημών" σε επανάληψη.Στο σήριαλ αυτό πρωταγωνιστούσε η Ελένη Μενεγάκη και ήταν η αφορμή για να πάρει τότε μεταγραφή από το Mega (εκεί ήταν συμπαρουσιάστρια του Γιώργου Πολυχρονίου στο τηλεπαιχνίδι "Mega Banca").Πέρα από την "ωραία Ελένη" στο cast βρισκόταν ο Κώστας Καρράς,η Τζέση Παπουτσή και ο Αλέξανδρος Ρήγας.

Έτσι λοιπόν από την Δευτέρα 26 του μηνός το "Πάτερ ημών" θα προβάλλεται καθημερινά πριν το "Καλημέρα Ελλάδα" του Γιώργου Παπαδάκη...


πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/lead-in.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.