Μία αναπάντεχα μεγάλη συνεργασία
είχε το ελληνικό συγκρότημα Rebeletiko (www. rebeletiko.gr)
αφού το επέλεξε η μεγάλη ντίβα της παγκόσμιας soul και blues σκηνής Joss Stone για να τραγουδήσει μαζί τους ένα από τα τραγούδια τους.
είχε το ελληνικό συγκρότημα Rebeletiko (www.
αφού το επέλεξε η μεγάλη ντίβα της παγκόσμιας soul και blues σκηνής Joss Stone για να τραγουδήσει μαζί τους ένα από τα τραγούδια τους.
Η Αγγλίδα ντίβα (κάτοχος Brit και Grammy Awards) Joss Stone
στην τελευταία επίσκεψή της για συναυλία στην Ελλάδα
ενημέρωσε το συγκρότημα Rebeletiko ότι θα ήθελε να τραγουδήσει μαζί τους
το αντιπολεμικό τραγούδι “Gillem” από το δίσκο τους “Μοναστηράκι” που βρήκε στο Youtube!
στην τελευταία επίσκεψή της για συναυλία στην Ελλάδα
ενημέρωσε το συγκρότημα Rebeletiko ότι θα ήθελε να τραγουδήσει μαζί τους
το αντιπολεμικό τραγούδι “Gillem” από το δίσκο τους “Μοναστηράκι” που βρήκε στο Youtube!
Τραγούδησε στα Ελληνικά, παρέα με τα παραδοσιακά όργανα
και ήχους των Rebeletiko στη Χαλκιδική.
και ήχους των Rebeletiko στη Χαλκιδική.
Παρακάτω το teaser της συνεργασίας.
Περιμένουμε τη συνέχεια…..
Φωτό 1 : Joss Stone & Rebeletiko
Φωτό 2: Η Joss Stone μαθαίνει τζουρά
Υπεύθυνος επικοινωνίας για τους Rebeletiko: Αλέξανδρος Καραμαλίκης akaramalikis@gmail.com
ΠΗΓΗ: MINOS EMI

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.