Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: "Δεν ζούμε στο Hollywood ας συνέλθουμε λίγο..."

H αγαπημένη ηθοποιός Αλεξάνδρα Παλαιολόγου παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Αγορά και στον Οδυσσέα Μητσόπουλο.
Έκανες το μεγάλο «μπαμ» στις χρυσές εποχές της ελληνικής τηλεόρασης. Σε ενοχλούσε όταν σε σταματούσε ο κόσμος στον δρόμο;
Να σου πω κάτι; Δεν ζούμε στο Hollywood, ας συνέλθουμε λίγο γιατί ζούμε στην Ελλαδίτσα, μια πανέμορφη χώρα αλλά με μικρό κοινό. Αυτό που θέλει να σου πει ο κόσμος στον δρόμο είναι πέντε καλές κουβέντες κι ένα «ευχαριστώ». Εμένα αυτό μόνο χαρά κι ευγνωμοσύνη μου δίνει και δεν ζω στην Αμερική για να έχω άλλες αμοιβές και να με φυλάνε 100 μπράβοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.