Το CAS ανακοίνωσε σήμερα ότι επιτρέπει στη Ρεάλ Μαδρίτης να χρησιμοποιήσει τους ποδοσφαιριστές για τους οποίους είχε τιμωρηθεί και οι Μαδριλένοι θα κάνουν προσφυγή και κατά της απαγόρευσης μεταγραφών.
Οι ανήλικοι παίκτες για τους οποίους είχε δεχθεί την τιμωρία η «βασίλισσα» είχαν τιμωρηθεί προσωρινά, ενώ η ομάδα έπρεπε να ξεκαθαρίσει με τυχόν παρατυπίες εντός 90 ημερών.
Σήμερα, το CAS με απόφασή του επέτρεψε στους «μερένχες» τη χρησιμοποίηση των παικτών αυτών, ανατρέποντας την απόφαση της παγκόσμιας ομοσπονδίας.
Έχοντας ήδη δικαιωθεί (έστω και σε ένα βαθμό), οι διοικούντες της ομάδας θα προσφύγουν στο Διαιτητικό Δικαστήριο για να ακυρωθεί συνολικά η ποινή και να αποκτήσει η Ρεάλ και πάλι το δικαίωμα για μεταγραφές στις επόμενες δύο περιόδους.
Μια τέτοια απόφαση σίγουρα θα δώσει και άλλα «όπλα» στον Ζινεντίν Ζιντάν, ο οποίος πάντως έχει δηλώσει επανειλημμένως ικανοποιημένος με το ρόστερ του, ενώ απέκτησε μόλις δύο ποδοσφαιριστές το καλοκαίρι.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/dikaiwsi-meriki-apo-to-CAS-gia-real/3201955
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.