Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΣΗΕΑ: Η κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται σε πολιτικό bullying σε βάρος δημοσιογράφων

Η κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται σε πολιτικό bullying σε βάρος δημοσιογράφων, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Συντακτών, μετά τη χθεσινή συνέντευξη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ.
esiea
«Η επιλογή του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ να κουνήσει το δάχτυλο σε συναδέλφους, οι οποίοι προσπαθούν να σώσουν την δουλειά τους, δεν απαντάει ούτε στα δημοσιογραφικά ερωτήματα, ούτε στο αμείλικτο ερώτημα της ανεργίας και, βεβαίως δεν είναι επιχείρημα η κυβερνητική θέση: ″όπως οι άλλοι και εσείς″» σημειώνει η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ η οποία χαρακτήρισε χυδαία και την επίθεση που δέχθηκε η δημοσιογράφος του ALPHA Ευαγγελία Τσικρίκα από τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη.
Στην μακροσκελή ανακοίνωσή της η Ένωση Συντακτών επισημαίνει ότι η κυβέρνηση σηκώνει ψηλά τα χέρια μπροστά σε αυτά που κληρονόμησε, αλλά κυρίως σε όσα προκύπτουν από δικές της πολιτικές, υπογραμμίζοντας ότι «το αποτέλεσμα της πολιτικής δημοπρασίας για την αδειοδότηση προκαλεί με την επιδότηση που παρέχει στους ιδιοκτήτες ΜΜΕ, αφού παραγράφει τις ευθύνες τους από το 2008 μέχρι σήμερα, για χιλιάδες απολύσεις, μειώσεις μισθών, ατομικές συμβάσεις εργασίας, υπονόμευση ασφαλιστικών δικαιωμάτων, συνδικαλιστικές διώξεις και τους δίνει άλλοθι να μην πληρώσουν δεδουλευμένα, αποζημιώσεις, οφειλές στα Ταμεία, υποχρεώσεις σε τράπεζες κ.λπ.»


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.