Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Χωρίς αστικά λεωφορεία την Πέμπτη


Στάσεις εργασίας αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα...

οι εργαζόμενοι που επικρίνουν χειρισμούς της διοίκησης των «Οδικών Συγκοινωνιών» (ΟΣΥ), καταγγέλλοντας ότι «δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν μηχανισμό διάλυσης της εταιρείας να λειτουργήσει», θα αποσύρουν τα λεωφορεία από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ.



Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2016/09/blog-post_853.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.