
Στάσεις εργασίας αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα...
οι εργαζόμενοι που επικρίνουν χειρισμούς της διοίκησης των «Οδικών Συγκοινωνιών» (ΟΣΥ), καταγγέλλοντας ότι «δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν μηχανισμό διάλυσης της εταιρείας να λειτουργήσει», θα αποσύρουν τα λεωφορεία από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ.
Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2016/09/blog-post_853.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.