Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος για 26η συνεχόμενη χρονιά ο Γιώργος Παπαδάκης θα ξεκινήσει πρώτος για χάρη του ΑΝΤ1 την καινούρια σεζόν με το "Καλημέρα Ελλάδα".
Η πρεμιέρα θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα στις 19 του μήνα στις 7 το πρωί.
Πριν λίγες μέρες βρίσκεται στον αέρα του σταθμού το τρέιλερ της εκπομπής που όπως κάθε χρόνο είναι έξυπνο και χιουμοριστικό.
Δείτε το εδώ
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_101.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.