Τελικά, αποδεικνύεται πως σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν ακόμα και να τους νικήσουν. Ναι, ας είναι αντίπαλος και ένας χρυσός Ολυμπιονίκης...
Ο Μάθιου Σέντροβιτς, έγραψε ιστορία, καθώς έγινε ο πρώτος Αμερικανός δρομέας που κατάφερε να κατακτήσει χρυσό μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες από το 1908. Αν μη τι άλλο, μοναδικό το επίτευγμά του.
Ακόμα πιο μοναδικό όμως είναι αυτό που έγινε στο αντίστοιχο αγώνισμα των Παραολυμπιακών (κατηγορία T13), όπου οι πρώτοι τέσσερις (!) αθλητές έκαναν καλύτερο χρόνο από τον χρυσό Ολυμπιονίκη. Καλά διαβάσατε, μέχρι και ο δρομέας που έμεινε εκτός βάθρου έτρεξε ταχύτερα από τον Σέντροβιτς.
Ο Αμερικανός είχε καλύψει τη συγκεκριμένη απόσταση σε 3:50:00, κάνοντας μάλιστα το τελευταίο 400άρι σε 50.6 δευτερόλεπτα. Και όμως, ο τέταρτος των Παραολυμπιακών, Φουάντ Μπάκα, έτρεξε την απόσταση σε 3:49:84 και δεν πήρε έστω το χάλκινο μετάλλιο.
Ο Αλγερινός, Αμπντελατίφ Μπάκα, έκανε παγκόσμιο ρεκόρ, διανύοντας την απόσταση σε 3:48:29, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Αιθίοπας, Ταμίρου Ντεμίσε με 3:48:49 και ο Κενυάτης, Χένρι Κίρβα με χρόνο 3:49:59. "Δουλεύω ασταμάτητα για δύο χρόνια και ήταν πολύ δύσκολο για μένα να πάρω αυτό το χρυσό μετάλλιο", ανέφερε ο χρυσός νικητής της κούρσας.
Δείτε την θρυλική κούρσα:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.