Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Κατερίνα Καραβάτου: Το μήνυμά της μετά την πρεμιέρα της εκπομπής!



Το πρωί της Δευτέρας έκαναν πρεμιέρα η Κατερίνα Καραβάτου και ο Κρατερός Κατσούλης, από τη συχνότητα του Epsilon, με τη νέα τους εκπομπή «Έτοιμο το πρωινό».
Η παρουσιάστρια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ευχαρίστησε τον κόσμο για τις ευχές τους και έστειλε την αγάπη της


πηγή: http://www.entertv.gr/article/412668/katerina-karavatoy-minyma-tis-meta-tin-premiera-tis-ekpompis?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.