Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Ολυμπιακός: Έρχονται Αθήνα για την κηδεία οι “ερυθρόλευκοι”

Ολυμπιακός: Έρχονται Αθήνα για την κηδεία οι “ερυθρόλευκοι”


Η αποστολή του Ολυμπιακού θα επιστρέψει από το Μέτσοβο για να δώσει το παρών στην κηδεία της συζύγου του Γιώργου Αγγελόπουλου, Ιωάννας.
Η είδηση, όπως ήταν φυσικό, σόκαρε όλους τους ανθρώπους της ομάδας, η οποία βρίσκεται στο Μέτσοβο για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Η “ερυθρόλευκη” αποστολή θα επιστρέψει εσπευσμένα στην Αθήνα για να δώσει το παρών στην κηδεία, η οποία θα πραγματοποιηθεί αύριο το μεσημέρι κι εν συνεχεία θα μεταβεί και πάλι στο Μέτσοβο για να συνεχίσει τις προπονήσεις.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/307572/olimpiakos-erchonte-athina-gia-tin-kidia-erithrolefki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.