Η αποστολή του Ολυμπιακού θα επιστρέψει από το Μέτσοβο για να δώσει το παρών στην κηδεία της συζύγου του Γιώργου Αγγελόπουλου, Ιωάννας.
Η είδηση, όπως ήταν φυσικό, σόκαρε όλους τους ανθρώπους της ομάδας, η οποία βρίσκεται στο Μέτσοβο για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Η “ερυθρόλευκη” αποστολή θα επιστρέψει εσπευσμένα στην Αθήνα για να δώσει το παρών στην κηδεία, η οποία θα πραγματοποιηθεί αύριο το μεσημέρι κι εν συνεχεία θα μεταβεί και πάλι στο Μέτσοβο για να συνεχίσει τις προπονήσεις. πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/307572/olimpiakos-erchonte-athina-gia-tin-kidia-erithrolefki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.