Στο μνημείο του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι έφτασε χθες βράδυ η μητέρα του μουσικού που δολοφονήθηκε πριν από τρία χρόνια.
Νωρίτερα, πραγματοποιήθηκε πορεία μνήμης που ξεκίνησε από την οδό Παύλου Φύσσα.
Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.