Παίζοντας πολύ ωραίο μπάσκετ κατά διαστήματα ο Ολυμπιακός επικράτησε με 86-74 του Ερυθρού Αστέρα στο φιλικό που διεξήχθη στο Ηράκλειο.
Το πέντε στα πέντα στα φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας του έκανε ο Ολυμπιακός, ο οποίος δίχως να συναντήσει ιδιαίτερα προβλήματα, επικράτησε του Ερυθρού Αστέρα με 86-74, στο πλαίσιο του τουρνουά της Κρήτης που φιλοξενείται στα “Δύο Αοράκια”.
Η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου θα αντιμετωπίσει στον τελικό της Κυριακής (25/9) την Εφές Αναντολού του Βέλιμιρ Περάσοβιτς.
Το αξιοσημείωτο του αγώνα ήταν η επιστροφή στη δράση του Πάτρικ Γιανγκ, ο οποίος πάτησε παρκέ μετά από 11 μήνες, όντας φανερά ανέτοιμος, πράγμα φυσιολογικό.
Μεγάλος πρωταγωνιστής για τους νικητές ήταν ο Βασίλης Σπανούλης. Ο 34χρονος γκαρντ σημείωσε 15 πόντους, ενώ βγήκε μπροστά όταν οι Σέρβοι επιχείρησαν να αντεπιτεθούν.
Εξαιρετικός σε ακόμα ένα φιλικό παιχνίδι ήταν ο Έρικ Γκριν, ο οποίος πρόσθεσε 14 πόντους, ενώ πολύ θετική εμφάνιση πραγματοποίησε κι ο έτερος γκαρντ της ομάδας, Βαγγέλης Μάντζαρης, ο οποίος σταμάτησε στους 11 πόντους.
Από τους ηττημένους, ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού, Όγκνιεν Κούζμιτς, και ο Μπιέλιτσα μέτρησαν από 12 πόντους έκαστος.
Περισσότερα στο ebasket.gr
Πηγή: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.