Ο Ολυμπιακός ξεκινάει το βράδυ της Πέμπτης, στις 20.00, την προσπάθειά του στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ, αντιμετωπίζοντας εκτός έδρας στην Ελβετία την Γιουνγκ Μπόις.
Μπορεί το Γιουρόπα Λιγκ να μην έχει την αίγλη της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, όπως αυτή του Τσάμπιονς Λιγκ, όμως δεν παύει να είναι μία ευρωπαϊκή διοργάνωση, στην οποία ο Ολυμπιακός θέλει να φτάσει όσο το δυνατόν ψηλότερα.
Για να το πετύχει αυτό βέβαια πρέπει να ξεκινήσει με το δεξί τις υποχρεώσεις του στη φάση των ομίλων.
Οι πρωταθλητές Ελλάδος είναι το φαβορί, αλλά πρέπει να το δείξουν και στο γήπεδο, αφού οι Ελβετοί είναι μία δυνατή ομάδα, η οποία μάλιστα στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ απέκλεισε την πολύ ισχυρή Σαχτάρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.