Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ κατέθεσε σήμερα στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, την πρώτη δόση του τιμήματος για την αδειοδότησή του, ύψους 14.533.333ευρώ, καθώς επίσης και όλα τα σχετικά παραστατικά.
http://www.altsantiri.gr/media/ο-σκαϊ-κατέθεσε-στη-γγεε-την-πρώτη-δόση/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.