Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΣΚΑΪ κατέθεσε στη ΓΓΕΕ την πρώτη δόση για την τηλεοπτική άδεια



Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ κατέθεσε σήμερα στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, την πρώτη δόση του τιμήματος για την αδειοδότησή του, ύψους 14.533.333ευρώ, καθώς επίσης και όλα τα σχετικά παραστατικά.




http://www.altsantiri.gr/media/ο-σκαϊ-κατέθεσε-στη-γγεε-την-πρώτη-δόση/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.