Νέα σελίδα στην επαγγελματική της πορεία ξεκινά η δημοφιλής τραγουδίστρια.
Η Πάολα πλέον ανήκει στο δυναμικό της Panik Platinum, αφήνοντας τη Heaven Music με την οποία συνεργαζόταν τα τελευταία χρόνια.
Στιγμιότυπο από την υπογραφή του συμβολαίου της Πάολα με την Panik Platinum, μαζί με τον CEO του Panik Group, Γιώργο Αρσενάκο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο τραγούδι της Πάολα, δείγμα από την επερχόμενη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά της.
yupiii.gr
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_177.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.