Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Προς κήρυξη απεργιών στους τηλεοπτικούς σταθμούς προσανατολίζεται η ΕΣΗΕΑ. Ζητεί από την κυβέρνηση μέριμνα για τους εργαζόμενους

ESIEA

«Το πραγματικό σημείο συνάντησης κυβέρνησης και εργοδοτών, είναι η βαθειά υπόκλιση στο κέρδος» τονίζει η ΕΣΗΕΑ σε ανακοίνωσή της με αφορμή τηδημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες και επισημαίνει πως η επόμενη ημέρα ξημερώνει με τουλάχιστον με 1.800 απολύσεις εργαζομένων (δημοσιογράφων, διοικητικών, τεχνικών) και πάνω από 3.000 απασχολούμενοι σε περιφερειακές δραστηριότητες (παραγωγές, μερική απασχόληση, υπηρεσίες υποστήριξης κ.λπ.) να μένουν και αυτοί στο δρόμο.
«Στα κανάλια που δεν πήραν άδεια και αν δεν μεσολαβήσει άλλη ρύθμιση πάνω από 1.700 εργαζόμενοι θα μείνουν στον δρόμο μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο τον αριθμό των ανέργων στα ΜΜΕ» αναφέρει η ΕΣΗΕΑ σε ανακοίνωσή της και ζητεί από την Κυβέρνηση να υπάρξει θεσμική παρέμβαση ώστε να μην κλείσουν τα κανάλια και να εγγυηθεί όλες τις θέσεις εργασίας, να επιβάλλει με νομοθετική ρύθμιση την εφαρμογή ΣΣΕ ως όρο για την αδειοδότηση στα κανάλια και να υποχρεώσει στην τήρηση κανόνων δημοσιογραφικής δεοντολογίας και να διασφαλίσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την απρόσκοπτη πληροφόρηση των πολιτών.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.