Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Ξέσπασε ο Παναθηναϊκός στην Λεωφόρο κόντρα στον ΠΑΣ

Μπεργκ
Ο Μπεργκ τιμώρησε το λάθος του Πασχαλάκη (άφησε την ομάδα του με δέκα) και με δύο προσωπικά του γκολ βoήθησε τον Παναθηναϊκό να πάρει μια εμφατική νίκη με 4-0 απέναντι στην ομάδα του ΠΑΣ. Σκόραραν και οι Λουντ (54’), Λέτο (88’). Με δέκα ο ΠΑΣ από το 22’ που δεν κατάφερε να παρουσιαστεί όπως θα ήθελε.



Η συνέχεια στο http://www.filathlos.gr/panathenaikos/277094-orgia-mpergk-xespase-o-panathenaikos-sten-leophoro

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.