Πρόσκληση στο ΠΑΣΟΚ να συνεχιστούν οι συνομιλίες για την Κεντροαριστερά απηύθυνε το Ποτάμι, μετά το αδιέξοδο που σημειώθηκε στις μεταξύ τους διαπραγματεύσεις. Την ίδια ώρα, η επικεφαλής του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, μιλώντας στην κοινή συνεδρίαση ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και Κινήσεων Πολιτών, τόνισε πως «δεν έχουμε το δικαίωμα να συντηρήσουμε μια αρρωστημένη κατάσταση, δηλώνοντας παράλληλα πως «οι πόρτες είναι και θα παραμείνουν ανοιχτές σε όλους όσοι είναι έτοιμοι να απαντήσουν καθαρά» σε συγκεκριμένα θεμελιώδη ζητήματα που θέτει.
«Πρόταση του Πολιτικού Συμβουλίου του Ποταμιού για συνάντηση με τους εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ, όποια από τις επόμενες μέρες επιλέξουν, διαβίβασε ο γραμματέας Οργανωτικού του Κινήματος Παντελής Αβραμίδης, στον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, Στέφανο Ξεκαλάκη», όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Ποταμιού.
«Στόχος είναι να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για ένα "νέο Κίνημα", πριν από το τέλος Σεπτεμβρίου, με κοινή συνέντευξη Τύπου της Φώφης Γεννηματά και του Σταύρου Θεοδωράκη», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.