Όλο το ΟΑΚΑ ήταν όρθιο και γεμάτο ανατριχίλα αποθέωνε συνεχώς τον Δημήτρη Διαμαντίδη, ο οποίος από το κέντρο του παρκέ ευχαρίστησε όλους όσοι ήταν δίπλα του αυτά τα χρόνια.
«Τελικά είναι πιο εύκολο να παίζεις από το να κρατάς μικρόφωνο. Ευχαριστώ για τη στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, για την τιμή που μου κάνει τις τελευταίες τρεις μέρες και προσωπικά την οικογένεια Γιαννακόπουλου, τον κ. Παύλο, τον κ. Θανάση, τον κ. Δημήτρη και τον κ. Κώστα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμπαίκτες που είχα στην ομάδα, στους προπονητές μου που κάποιοι εξ' αυτών είναι εδώ παρόντες. Σε έναν άνθρωπο που μου έδειξε τον δρόμο και θα είναι πάντα στην καρδιά μου, τον Κώστα Πιλαφίδη. Θέλω, όμως, να ευχαριστήσω ανθρώπους που δεν είναι μπροστά και δεν φαίνονται (σ.σ τους φροντιστές κλπ). Σας αγαπώ πολύ», είπε στο κέντρο του παρκέ ο μεγάλος 3D.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/diamadidis-sas-agapw-polu-olous/3202317
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.