Πρεμιέρα έκαναν χθες ο Γιώργος Παπαδάκης και το "Καλημέρα Ελλάδα" για 26η χρονιά από τη συχνότητα του ΑΝΤ1.
Η πρωινή εκπομπή, όπως ήταν αναμενόμενο, κατέγραψε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, τερματίζοντας στην πρώτη θέση.
Πιο συγκεκριμένα, στο γενικό σύνολο η εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη συγκέντρωσε μέσο όρο 25,6%, φτάνοντας μέχρι και το 27,8%, ενώ στο νεανικό κοινό έκανε 20,3%.
Η μόνη... "απειλή" για το "Καλημέρα Ελλάδα" ήταν από το πρωινό των Λυριτζή- Οικονόμου στον ΣΚΑΪ που κινήθηκε και εκείνο ψηλά- ωστόσο, ξεκινά νωρίτερα από τον Γιώργο Παπαδάκη, με αποτέλεσμα για μία ώρα περίπου να μην έχει "αντίπαλο". Η εκπομπή του ΣΚΑΪ έκανε 25,6% στο σύνολο και 19,2% στο νεανικό κοινό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.