Τη Θεσσαλονίκη επισκέπτεται από σήμερα, για την 81η Διεθνή Έκθεση, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης. Στις 8 το βράδυ του Σαββάτου είναι προγραμματισμένη η ομιλία τους προς τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» ενώ την Κυριακή θα δώσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/sth-thessalonikh-apo-simera-o-kuriakos-mhtsotakhs/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.