Στη μάχη για το χάλκινο μετάλλιο, οι Γρηγόρης Πολυχρονίδης, Νίκος Πανάνος και Άννα Ντέντα νίκησαν 8-1 την ομάδα της Σινγκαπούρης και χάρισαν στην χώρα μας το έβδομο μετάλλιο. Δεν θα είναι το τελευταίο και η συλλογή συνεχίζεται...
Η ελληνική ομάδα πήρε το πρώτο σετ με 3-0, έχασε το δεύτερο με 1-0, για να πάρει τα δυο επόμενα με 2-0 και 3-0, φτάνοντας εύκολα στην τελική επικράτηση. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.