Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Ρίχνουν αυλαία οι Συμμαθητές...



Όλη η prime time του Ant1 το καλοκαίρι βασίστηκε στην επανάληψη του δεύτερου κύκλου της πετυχημένης κωμικής σειράς "οι Συμμαθητές"Η αυλαία πέφτει την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου και από την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου κάθε βράδυ στις 21.15 θα προβάλλονται ελληνικές ταινίες. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα για την επόμενη αναφέρει:

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου Το πιο λαμπρό αστέρι
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου Ο τρελοπενηντάρης
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου Αχ!Αυτή η γυναίκα μου

Προφανώς θα προβάλλονται ελληνικές ταινίες μέχρι να ξεκινήσει το κανονικό πρόγραμμα του σταθμού.                                                                                                                                                                                                                                                                               πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_623.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.