
Όλη η prime time του Ant1 το καλοκαίρι βασίστηκε στην επανάληψη του δεύτερου κύκλου της πετυχημένης κωμικής σειράς "οι Συμμαθητές". Η αυλαία πέφτει την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου και από την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου κάθε βράδυ στις 21.15 θα προβάλλονται ελληνικές ταινίες. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα για την επόμενη αναφέρει:
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου Το πιο λαμπρό αστέρι
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου Ο τρελοπενηντάρης
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου Αχ!Αυτή η γυναίκα μου
Προφανώς θα προβάλλονται ελληνικές ταινίες μέχρι να ξεκινήσει το κανονικό πρόγραμμα του σταθμού. πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_623.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.