Την αποζημίωση των κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών, ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ, λόγω της 12ήμερης επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, θα αποζημιωθούν οι κάτοικοι καρτών ισχύος μηνών Μαΐου, Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2016, για κάθε ημέρα 24ωρης απεργίας ή επίσχεσης εργασίας, προκειμένου να μην υποστούν οποιαδήποτε ζημία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.