«Το σχολείο της ποιότητας και της ισότητας είναι μια ανοιχτή αγκαλιά για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις καταγωγής, φύλου και ηλικίας» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, ο οποίος παρευρέθηκε στον αγιασμό του 132ου Δημοτικού Σχολείου Γκράβας, μαζί με τον δήμαρχο Αθηναίων, Γ. Καμίνη.
Παράλληλα, έκανε λόγο για αναβάθμιση του ολοήμερου σχολείου, χαρακτηρίζοντας επίσης «έμπρακτη κίνηση ποιότητας» τις αλλαγές στο πρόγραμμα μαθημάτων.
Από πλευράς της, η κυβερνητική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη, έδωσε τις ευχές της μέσω Twitter.
Τα σχολεία ανοίγουν σήμερα χωρίς ελλείψεις, υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σε σχετική ανακοίνωσή του, κάνοντας λόγο για ένα στοίχημα που κερδήθηκε.
«Κερδήθηκε το στοίχημα τριακονταετίας! Τα σχολεία ανοίγουν σήμερα χωρίς ελλείψεις. Με τα βιβλία στην ώρα τους και τους δασκάλους στις τάξεις. Το αυτονόητο βεβαίως, που όμως το είχαμε λησμονήσει τα τελευταία χρόνια.Μπορούμε εκπαιδευτικοί και μαθητές να είμαστε αισιόδοξοι στο ξεκίνημα αυτής της νέας σχολικής χρονιάς γιατί έγιναν πολλά» αναφέρεται στην ανακοίνωση, ενώ στη συνέχεια γίνονται αναφορές στις αλλαγές στην παιδεία».
«Τα νέα ολοήμερα σχολεία- Νηπιαγωγεία και Δημοτικά- ανοίγουν τις πόρτες τους με διευρυμένα προγράμματα σπουδών για όλους τους μαθητές και μαθήτριες. Η ειδική αγωγή αναβαθμίζεται για πρώτη φορά οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ξεκίνησαν από τα ειδικά σχολεία. Ιδρύονται νέα τμήματα ένταξης.Με τις αλλαγές στα Γυμνάσια δίνεται βάρος στην ουσιαστική μαθησιακή διαδικασία, μειώνεται ο χρόνος ανούσιων εξετάσεων ενώ παράλληλα υποστηρίζονται οι αδύνατοι μαθητές και μαθήτριες με τα νέα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας μέσα στα πλαίσια του δημόσιου σχολείου. Τα ΕΠΑΛ, μετά την επαναπρόσληψη εδώ και ένα χρόνο των απολυμένων εκπαιδευτικών, λειτουργούν φέτος με νέα δομή και νέες ειδικότητες, με στόχο να καλύψουν πραγματικές επαγγελματικές αλλά και εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και μαθητριών .Στην Ιδιωτική Εκπαίδευση με την ψήφιση του πρόσφατου νόμου τερματίζεται η αυθαιρεσία και επαναφέρεται η έννοια του “σχολείου” στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια».
Ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης παρέστη στον κοινό αγιασμό του 1ου Δημοτικού και του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος. Αμέσως μετά, δήλωσε πως «η επένδυση στην Παιδεία είναι η καλύτερη επένδυση την οποία μπορούμε να κάνουμε στη χώρα μας. Η δημόσια Παιδεία πρέπει να στηριχθεί χωρίς αστερίσκους και χωρίς προκαταλήψεις».
Επίσης έκανε ειδική μνεία στο Ειδικό Σχολείο, «το οποίο στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό, από δασκάλους, οι οποίοι με αυτοθυσία και με πολύ μεγάλη δημιουργικότητα, στηρίζουν τα παιδιά τα οποία έχουν ειδικές δεξιότητες. Το Ειδικό Σχολείο πρέπει κι αυτό με τη σειρά του να στηριχθεί και αποτελεί ένδειξη της ευαισθησίας κάθε κοινωνίας ο τρόπος με τον οποίο τελικά αντιμετωπίζει αυτά τα παιδιά».
Ανακοίνωσε εξέδωσε και το Ποτάμι: «Η σχολική χρονιά ξεκινάει για 1.34 εκατομμύριο μαθητές και 135 χιλ. εκπαιδευτικούς με το ίδιο πάντα σήριαλ να παίζεται: Πόσα κενά; Γιατί; πώς θα καλυφθούν; κλπ. Η πληρότητα των σχολείων σε δασκάλους και καθηγητές, από απαραίτητη προϋπόθεση έχει γίνει ένα δύσκολο στοίχημα για το Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η οικονομική δυσπραγία και η έλλειψη πόρων είναι επίσης η αδυναμία οργάνωσης και οι καθαρές, διαφανείς διαδικασίες που θα μπορούσαν να ολοκληρώνονται πολύ νωρίτερα από το πρώτο κουδούνι.Για το γυμνάσιο θα είναι μια χρονιά αλλαγών οι οποίες θα πρέπει να εφαρμοστούν και ψύχραιμα να αξιολογηθούν. Ο διάλογος για την παιδεία όμως πρέπει να είναι πάντα ανοιχτός κι όχι προσχηματικός όπως τώρα, που δυστυχώς βρισκόμαστε πάντα προ ειλημμένων αποφάσεων.Η πρώτη μέρα όμως ας είναι μέρα ευχών κι όχι γκρίνιας. Εδώ θα είμαστε εξάλλου όλη τη χρονιά να παρεμβαίνουμε. Καλή πρόοδο και καλή δύναμη σε παιδιά, γονείς κι εκπαιδευτικούς».
Ανακοίνωσε εξέδωσε και το Ποτάμι: «Η σχολική χρονιά ξεκινάει για 1.34 εκατομμύριο μαθητές και 135 χιλ. εκπαιδευτικούς με το ίδιο πάντα σήριαλ να παίζεται: Πόσα κενά; Γιατί; πώς θα καλυφθούν; κλπ. Η πληρότητα των σχολείων σε δασκάλους και καθηγητές, από απαραίτητη προϋπόθεση έχει γίνει ένα δύσκολο στοίχημα για το Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η οικονομική δυσπραγία και η έλλειψη πόρων είναι επίσης η αδυναμία οργάνωσης και οι καθαρές, διαφανείς διαδικασίες που θα μπορούσαν να ολοκληρώνονται πολύ νωρίτερα από το πρώτο κουδούνι.Για το γυμνάσιο θα είναι μια χρονιά αλλαγών οι οποίες θα πρέπει να εφαρμοστούν και ψύχραιμα να αξιολογηθούν. Ο διάλογος για την παιδεία όμως πρέπει να είναι πάντα ανοιχτός κι όχι προσχηματικός όπως τώρα, που δυστυχώς βρισκόμαστε πάντα προ ειλημμένων αποφάσεων.Η πρώτη μέρα όμως ας είναι μέρα ευχών κι όχι γκρίνιας. Εδώ θα είμαστε εξάλλου όλη τη χρονιά να παρεμβαίνουμε. Καλή πρόοδο και καλή δύναμη σε παιδιά, γονείς κι εκπαιδευτικούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.