Μία ώρα διήρκησε η πρώτη διάσκεψη της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για τη συνταγματικότητα ή μη του νόμου για τις τηλεοπτικές άδειες.
Σύμφωνα με πληροφορίες λίγο μετά την έναρξη της διάσκεψης, υπήρξαν εντάσεις και εκφράστηκαν διαφωνίες επί θεμάτων που σχετίζονται με τις προσφυγές που έχουν καταθέσει οι τηλεοπτικοί σταθμοί με αποτέλεσμα τελικώς η διάσκεψη να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρόνο.
Με βάση αυτά τα δεδομένα επί του παρόντος παραμένει άγνωστο πότε θα συγκληθεί εκ νέου η διάσκεψη των ανώτατων δικαστών. Κατά τις ίδιες πληροφορίες η σημερινή διάσκεψη σημαδεύτηκε από διαφωνίες μελών του δικαστηρίου που εξέφρασαν αντιρρήσεις σχετικά με διάφορα τυπικά αλλά παράλληλα ουσιαστικά θέματα των υπό κρίση προσφυγών.
Η Ολομέλεια του ανωτάτου ακυρωτικού δικαστηρίου θα κρίνει τις προσφυγές των τηλεοπτικών σταθμών Mega Channel, Antenna, Αlpha, Skai, Star Channel και Epsilon TV (E-TV), καθώς και της Ένωσης Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας.
Οι προσφυγές των καναλιών συζητήθηκαν στις 4 Ιουλίου 2016 ενώπιον της Ολομέλειας του ΣτΕ, στην οποία πρόεδρος ήταν ο Νικόλαος Σακελλαρίου και εισηγητής ο σύμβουλος Επικρατείας Γεώργιος Παπαγεωργίου, ενώ συμμετείχαν 30 ακόμη δικαστές μεταξύ των οποίων και τρεις αντιπρόεδροι.
Οι προσφυγές των καναλιών συζητήθηκαν στις 4 Ιουλίου 2016 ενώπιον της Ολομέλειας του ΣτΕ, στην οποία πρόεδρος ήταν ο Νικόλαος Σακελλαρίου και εισηγητής ο σύμβουλος Επικρατείας Γεώργιος Παπαγεωργίου, ενώ συμμετείχαν 30 ακόμη δικαστές μεταξύ των οποίων και τρεις αντιπρόεδροι.
Με τις προσφυγές τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί στρέφονται κατά του συνόλου του νομοθετικού πλαισίου χορήγησης των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών για τη μετάδοση υψηλής ευκρίνειας (high definition).
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.gr/2016/09/30/διακοπηκεμλογω-διαφωνιων-και-εντασε/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.