Ο «γαλάζιος» ανασχηματισμός βρίσκεται πλέον στα σκαριά και όπως όλα δείχνουν θα είναι ριζικός.
Φαίνεται πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει καταλήξει στην αξιοποίηση αρκετών βουλευτών του κόμματος. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του 15minutes.gr ανάμεσα σε αυτούς που πρόκειται να αξιοποιηθούν είναι ο Κώστας Καραγκούνης, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο Γιώργος Στύλιος, ο Νότης Μηταράκης.
Ένα ακόμη πρόσωπο έκπληξη που ακούγεται είναι αυτό του Μάριου Σαλμά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.