Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

«Γκρεμίστηκε» το ΟΑΚΑ στην είσοδο του Διαμαντίδη!

«Γκρεμίστηκε» το ΟΑΚΑ στην είσοδο του Διαμαντίδη!Χαμός στο ΟΑΚΑ με την είσοδο του Δημήτρη Διαμαντίδη στα επίσημα του κλειστού, με όλον τον κόσμο να σηκώνεται όρθιος και να αποθεώνει τον 3D! «Μη σταματήσεις αρχηγέ», το σύνθημα που τράνταξε το κλειστό 

Θα «γκρεμίσουν» το ΟΑΚΑ οι φίλοι του Παναθηναϊκού… και ακόμη δεν βγήκε στο παρκέ ο Δημήτρης Διαμαντίδης! 

Με την είσοδο του 3D στα επίσημα του κλειστού, τρία λεπτά πριν τη λήξη της πρώτης περιόδου στο ματς του «τριφυλλιού» με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ, οι «πράσινοι» οπαδοί σηκώθηκαν όρθιοι, αποθεώνοντας τον μεγάλο αρχηγό, με το γήπεδο να… σείεται! 

Του φώναξαν, δε, το γνωστό σύνθημα: «Μη σταματήσεις αρχηγέ»! 

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης, θυμίζουμε, αναμένεται να φορέσει αύριο, για λίγα λεπτά και για τελευταία φορά, τη φανέλα του «εξάστερου», στο φιλικό με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας…


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/gkremistike-to-oaka-stin-eisodo-tou-diamadidi/3202052

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.