Ξεκάθαρος στο δίλημμα μεταξύ ρομπότ και διαιτητών εμφανίστηκε ο Στεφ Κάρι, σε περίπτωση μιας τέτοιας ραγδαίας προόδου της τεχνολογίας.
Με δηλώσεις του σε ένα συνέδριο του τεχνολογικού κολοσσού TechCrunch στο Σαν Φρανσίσκο, ο Κάρι τάχθηκε υπέρμαχος μιας τέτοιας εξέλιξης: «Θα μου άρεσε πάρα πολύ κάτι τέτοιο».
Όπως αναφέρει το Complex, αμέσως μετά τη συνεδρίαση, ο σούπερ σταρ των Γουόριορς αναφέρθηκε αστειευόμενος και στο περιστατικό του έκτου παιχνιδιού των περσινών τελικών, στο οποίο πέταξε το μασελάκι του στην εξέδρα. Χαριτολογώντας, είπε: «Πλέον, θα μπορώ να πετάω το μασελάκι μου πάνω σε αυτά τα ρομπότ»!
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/kari-giati-oxi-rompot-adi-diaititwn/3225131
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.