Λίγο μετά τις 19:30, ο Δημήτρης Διαμαντίδης βραβεύτηκε από την Μπαρτσελόνα κι άκουσε για πρώτη φορά απόψε ρυθμικά το όνομά του.
Ο εμβληματικός (τέως έστω...) αρχηγός του Παναθηναϊκού Superfoods βγήκε από τη φισούνα και βραβεύτηκε από στέλεχος της Μπαρτσελόνα για την τεράστια προσφορά του στο μπάσκετ.
Άκουσε ρυθμικά για μερικά δευτερόλεπτα το όνομά του, ανταπέδωσε το θερμό χειροκρότημα του κόσμου και στη συνέχεια επέστρεψε στα αποδυτήρια (όπου συναντήθηκε και χαιρέτησε τον Λάζαρο Παπαδόπουλο), προκειμένου να... ετοιμαστεί για το main event της βραδιάς, που θα ακολουθήσει σε λίγες ώρες. πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/i-prwti-apopsini-emfanisi-tou-diamadidi/3202296
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.