Βόμβα εξερράγη σήμερα στο Σίσαϊντ Παρκ του Νιού Τζέρσει, πριν τη διεξαγωγή ενός προγραμματισμένου αγώνα δρόμου.
Όπως ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές και μετέδωσαν τα Μέσα Ενημέρωσης, ο αγώνας διακόπηκε αμέσως, ενώ ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα.
Η εισαγγελία της Κομητείας Όσιαν ανακοίνωσε μέσω του λογαριασμού της στο Facebook πως δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί, ή ζημιές σε παρακείμενα κτήρια από την έκρηξη, που σύμφωνα με τις πληροφορίες σημειώθηκε από βόμβα που είχε τοποθετηθεί σε κάδο απορριμμάτων.
Πηγή:iefimerida.gr
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/ekserragi-bomba-prin-ti-dieksagwgi-agwna-dromou-sto-niou-tzersei-den-upirksan-thumata/3202305
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.