Παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα θα γίνει την Παρασκευή η παράδοση στην κυκλοφορία των σηράγγων Δερβενίου και τμήματος Κορίνθου-Κιάτου της Ολυμπίας Οδού.
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός θα επιθεωρήσει την Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου, τις εργασίες ολοκλήρωσης των διδύμων σηράγγων Κλόκοβας Αιτωλοακαρνανίας, της Ιονίας Οδού, έργο που θα παραδοθεί στην κυκλοφορία έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός θα απευθύνει χαιρετισμό κατά την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος της Ολυμπίας Οδού, Αρχαία Κόρινθος-Κιάτο, και θα εγκαινιάσει τις δύο σήραγγες παράκαμψης Δερβενίου Κορινθίας και τη νέα γέφυρα διέλευσης νοτίου κλάδου της Ολυμπίας Οδού, από τον ποταμό Δερβένι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.