Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

«ΣΑΡΩΝΕΙ» ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ – Εξόρμηση γαλάζιων στελεχών ενόψει ΔΕΘ

μητσοτακης
Ένα πρόγραμμα με πολλές επισκέψεις και πλήθος συναντήσεων έχει σχεδιάσει το επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη με αφορμή την επικείμενη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, που ξεκινάει το επόμενο Σάββατο.
Η 81η ΔΕΘ αποτελεί μια καλή ευκαιρία για κανονική εξόρμηση των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας στην Βόρεια Ελλάδα , τόσο στην Μακεδονία όσο και στην Θράκη, με στόχο να συνεχιστεί το μπαράζ επαφών με τις τοπικές κοινωνίες και να υπάρξουν τελικά ρεαλιστικές προτάσεις στα πολλά και αυξανόμενα προβλήματα, όπου φυσικά αυτό είναι εφικτό.
Το πλάνο του Κυριάκου Μητσοτάκη και οι οδηγίες του προς όλη την ΝΔ (βουλευτές, Γραμματείες και τοπικά στελέχη) είναι να προετοιμάσουν σειρά επισκέψεων, συναντήσεων και εκδηλώσεων στην Κεντρική Μακεδονία (Χαλκιδική, Ημαθία, Κιλκίς, Σέρρες, Πέλλα, Πιερία), τη Δυτική Μακεδονία (Φλώρινα, Καστοριά, Κοζάνη, Γρεβενά) και την Ανατολική Μακεδονία – Θράκη (Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Ροδόπη, Έβρος), «σαρώνοντας» ουσιαστικά την βόρεια Ελλάδα. Ανάμεσα στα άλλα που είναι προγραμματισμένα είναι να πραγματοποιηθούν επισκέψεις σε αγροτικούς συνεταιρισμούς και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ποτών, των τροφίμων και της μεταποίησης, σε επιχειρήσεις που επενδύουν στην εξωστρέφεια και την καινοτομία, τομείς στους οποίους επενδύει πολλά ο κ. Μητσοτάκης όπως φάνηκε και από την πρόσφατη επίσκεψη του στην Νεμέα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.