Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΤΟΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ σχετικά με την ομιλία της Γεννηματά στη ΔΕΘ

pasokjpg
Το ΠΑΣΟΚ με επιστολή του διαμαρτύρεται με επιστολή του προς τη διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης για το γεγονός ότι διέκοψε χθες τη μετάδοση της ομιλίας της προέδρου του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφης Γεννηματά στη ΔΕΘ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΠΑΣΟΚ επισημαίνει στην επιστολή του ότι είναι η πρώτη φορά που ομιλία αρχηγού κόμματος δεν προβάλλεται ολοκληρωμένη από τη δημόσια τηλεόραση στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα ζητά την αναμετάδοση ολόκληρης της ομιλίας της κ. Γεννηματά στη ΔΕΘ, σήμερα το βράδυ από την ΕΡΤ1.
Την επιστολή υπογράφουν ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Χρηστίδης και ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου, Νίκος Βοσδογάνης.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.