Παίζοντας πολύ κακό ποδόσφαιρο, ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα με 1-0 από τη Λάρισα. Ο Γκόλιας με τέρμα στις καθυστερήσεις έδωσε το τρίποντο στην ΑΕΛ, με την ομάδα του Πάουλο Μπέντο να μην μπένει ουσιαστικά... ποτέ στον αγωνιστικό χώρο. Προσπάθησε, αλλά δεν κατάφερε να βοηθήσει από τον πάγκο ο τεχνικός των Πειραιωτών.
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/redder-only/paraskinio/58757/aftoktonise-sti-larisa-o-olympiakos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.