Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

«Λευκή» ισοπαλία στο Αγρίνιο- Παράπονα του Παναθηναϊκού για τους βοηθούς διαιτητή

Έγκλημα βοηθών και... Παναθηναϊκού στο Αγρίνιο!
Ο Παναθηναϊκός παραχώρησε 0-0 στην έδρα του Παναιτωλικού σε ένα παιχνίδι που οι βοηθοί διαιτητή είχαν την.. τιμητική τους! Ακυρώθηκε κανονικό γκολ του Λουντ, λανθασμένες υποδείξεις σε άλλες δυο φάσεις, αλλά και... αυτοκτονία των Πρασίνων που έχασαν σωρεία ευκαιριών στο δεύτερο μέρος!


Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/357525/egklima-boithon-kai-panathinaikoy-sto-agrinio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.