Ο Παναθηναϊκός παραχώρησε 0-0 στην έδρα του Παναιτωλικού σε ένα παιχνίδι που οι βοηθοί διαιτητή είχαν την.. τιμητική τους! Ακυρώθηκε κανονικό γκολ του Λουντ, λανθασμένες υποδείξεις σε άλλες δυο φάσεις, αλλά και... αυτοκτονία των Πρασίνων που έχασαν σωρεία ευκαιριών στο δεύτερο μέρος!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/357525/egklima-boithon-kai-panathinaikoy-sto-agrinio
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.