Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Αποστόλης Τότσικας: Η τέταρτη χρονιά του Μπρούσκο θα είναι πιο... άγρια!



«Σίγουρα θα είναι ένας καταλυτικός κύκλος για τον Σήφη. Είναι ένας ήρωας που μέσα στο χάσιμο και στην τρέλα που κουβαλά -τόσο με το παιδί του όσο και με όλα αυτά που του συμβαίνουν- στο τέλος θα γίνει κάτι πολύ ανατρεπτικό! Η τέταρτη χρονιά θα είναι πιο... άγρια!». Όσο για την Άλκηστη που την πολιορκεί συστηματικά από πέρυσι απάντησε στον «Τηλεθεατή»: «Η Άλκηστις είναι μια γυναίκα που τη διεκδικεί πολύ ο Σήφης και για να τη διεκδικεί τόσο πολύ σημαίνει κάτι. Τώρα πώς θα εξελιχθεί η ιστορία, θα φανεί στα επεισόδια του επόμενου κύκλου».

πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_474.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.