Παίκτες του Ολυμπιακού του Παναθηναϊκού, αλλά κι άλλοι διεθνείς δείπνησαν μαζί περνώντας το μήνυμα ότι τους χωρίζουν μόνο τα αγωνιστικά λεπτά.
Πιο συγκεκριμένα Σπανούλης, Μπουρούσης, Πρίντεζης, Χαραλαμπόπουλος, Βενζέκοφ, Σλούκας και Περπέρογλου έκατσαν στο ίδιο τραπέζι κι ο τελευταίος έγραψε το εξής μήνυμα στο διαδίκτυο: «Έλληνες στην Βαρκελώνη!!! Reunion».
http://www.filathlos.gr/mpasket/277426-e-photographia-tes-emeras-paiktes-toy-olympiakoy-kai-toy-panathenaikoy-se-deipno-ste
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.