Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Η Αναγνωστοπούλου προαναγγέλλει αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

Μέσα από διάλογο, συναίνεση των κομμάτων και χωρίς κανέναν αιφνιδιασμό για τους μαθητές θα προχωρήσουν οι όποιες αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, σύμφωνα με την αναπληρώτρια υπουργό Παιδείας, Σία Αναγνωστοπούλου. Μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», η Σία Αναγνωστοπούλου αναφερόμενη στις πανελλαδικές υποστήριξε πως «το υπάρχον σύστημα εξετάσεων πλέον δεν περπατάει, καθώς τα τελευταία χρόνια ενίσχυσε την παραπαιδεία και υπονόμευσε τη λειτουργία των δύο τελευταίων τάξεων του λ
Μέσα από διάλογο, συναίνεση των κομμάτων και χωρίς κανέναν αιφνιδιασμό για τους μαθητές θα προχωρήσουν οι όποιες αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, σύμφωνα με την αναπληρώτρια υπουργό Παιδείας, Σία Αναγνωστοπούλου.
Μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», η Σία Αναγνωστοπούλου αναφερόμενη στις πανελλαδικές υποστήριξε πως «το υπάρχον σύστημα εξετάσεων πλέον δεν περπατάει, καθώς τα τελευταία χρόνια ενίσχυσε την παραπαιδεία και υπονόμευσε τη λειτουργία των δύο τελευταίων τάξεων του λυκείου».
«Πρέπει να αλλάξει, αφού έφτασε στα όρια του για χίλιους λόγους. Σε τι εξετάστηκαν φέτος τα παιδιά, στην απίστευτη παπαγαλία και τα φροντιστήρια από δίπλα», πρόσθεσε η αναπληρώτρια υπουργός
«Πρέπει να αποδεσμευτεί το λύκειο, τα παιδιά και οι οικογένειες τους από το γεγονός ότι για να περάσουν στο πανεπιστήμιο πρέπει να πληρώσουν του κόσμου τα λεφτά. Πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος και εκεί χρειάζεται συναίνεση.
Γιατί οι εισαγωγικές εξετάσεις είναι πάνω από κόμματα και οποιαδήποτε κομματικά συμφέροντα, άρα η συζήτηση θα είναι ευρεία, συναινετική για να μπορέσουμε να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα που η κοινωνία θα αισθανθεί σιγουριά γι αυτό τον τρόπο εισαγωγής στα ιδρύματα», είπε η Σία Αναγνωστοπούλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.